Психологічні особливості та детермінанти агресивної поведінки підлітків
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
агресія, агресивна поведінка, підлітки, взаємовідносини, сім’я.Анотація
У статті представлено теоретичний аналіз природи підліткової
агресивності виходячи із специфіки основних новоутворень підліткового
віку та характеру взаємин у сфері педагогічної взаємодії і сімейних
взаємостосунків.
Посилання
Аверин В.А. Психология детей и подростков. – СПб., 1998.
– С. 361 371.
Аликина Н.В. Возрастные психологические особенности
агрессивного поведения несовершеннолетних: Автореф. дисс.
…канд. психол. наук. – К., 1989. – 21 с.
Бандура А., Уолтерс Р. Подростковая агрессия. Изучение
влияния воспитания и семейных отношений. – М., 2000. –
с.
Бодалев А.А., Криволап Л.И. О воздействии стиля общения
педагога с учащимися на их эмоциональный опыт //
Проблемы общения и воспитания. – Ч. 1. – Тарту, 1974. –
С. 185 192.
Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском
возрасте. – М., 1968. – 464 с.
Васильев В.Л. Предупреждение правонарушений несовер
шеннолетних. – Л., 1980. – 35 с.
Выготский Л.С. Педология подростка // Собр.соч.: В 6 т. –
М., 1984. – Т. 4. – С. 5 243.
Зюбин Л.М. Психология воспитания: Методическое посо
бие. – М., 1991. – 93 с.
Куприна А.П. Удовлетворенность общением как важная
проблема подросткового возраста // Психологические
условия и механизмы воспитания подростков. – М., 1983. –
С. 71 75.
Максимова Н.Ю. Особенности личностных отношений
трудовоспитуемых подростков: Автореф. дисс. …канд.
психол.наук. – К., 1981. – 22 с.
Мясищев В.Н. Психология отношений. – М., 1995. – С.15
Новикова Е.В. Особенности общения и проявления школь
ной дезадаптации у младших школьников и подростков //
Общение и формирование личности школьника. – М.,
– С. 17 40.
Психология современного подростка / Под ред. Д.И.Фельд
штейна. – М., 1987. – 347 с.
Реан А.А. Агрессия и агрессивность личности // Психо
логический журнал. – 1996. – Т. 17. – № 5. – С. 3 19.
Семенюк Л.М. Психологические особенности агрессивного
поведения и условия его коррекции. – М., 1998. – С. 48 60.
Степанов В.Г. Психология трудных школьников. – М.,
– 320 с.
Филонов Л.Б. Поиск пределов допустимого как одна из
особенностей поведения «трудных» подростков // Со
циальная психология личности. – М., 1979. – С. 114 138.
Эльконин Д.Б. Психолого педагогическая диагностика:
проблемы и задачи // Психодиагностика и школа / Под ред.
К.И.Гуревича. – Таллинн, 1980. – 124 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.