ФЕДІР БРЕЦКО – АВТОР ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА, ПЕДАГОГ-НОВАТОР

Автор(и)

  • Mykola Olashyn Mykola Кандидат історичних наук, доцент; доцент кафедри нової і новітньої історії та історіографії ДВНЗ «УжНУ., Україна
  • Alla Drik Вчитель історії класичної гімназії м. Ужгорода, учитель-методист., Україна
  • Yurii Isak Старший викладач кафедри нової і новітньої історії та історіографії ДВНЗ «УжНУ»., Україна

DOI:

https://doi.org/10.24144/2523-4498.2(37).2017.144-154

Ключові слова:

Педагогічний досвід, творча майстерня вчителя історії, підготовка майбутніх учителів історії.

Анотація

У статті розкриваються особливості багаторічної педагогічної та науково-дослідницької діяльності знаного закарпатського вчителя історії Федора Брецка, його досвіду підготовки майбутніх учителів історії, наголос в якій ставиться на засвоєнні ними діяльнісного підходу й усвідомленні гуманітарної спрямованості навчально-виховного процесу в контексті потреби розвитку в учнів умінь і навичок сформованої особистості, насамперед здатності застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів.

##submission.downloads##

Як цитувати

Olashyn Mykola, M., Drik, A., & Isak, Y. (2017). ФЕДІР БРЕЦКО – АВТОР ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА, ПЕДАГОГ-НОВАТОР. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Історія, (2 (37), 144–154. https://doi.org/10.24144/2523-4498.2(37).2017.144-154

Номер

Розділ

Історія України