СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ США В ХХ СТОЛІТТІ
DOI:
https://doi.org/10.24144/2523-4498.1(36).2017.81-85Ключові слова:
тестування, підзвітність, стандартизовані тести, шкільна реформа, методи оцінювання.Анотація
У статті розглядається історія розвитку тестування в США у ХХ столітті. Автор підкреслює, що ставлення до тестування в США змінювалося в залежності від історичних і політичних подій. Якщо в певні періоди кількість теоретичних досліджень, присвячених проблемам тестування, зменшувалася, то сфера практичного застосування тестування продовжувала зростати, незважаючи на певну критику.
Посилання
Fishman J. A. What Can Mass-Testing Programs Do for-and-to Pursuit of Excellence in American Education / J. A Fishman, P. I. Clifford // Harvard Educational Review. – Cambridge. – 1964. – Vol. 3. – № 1. – P. 63-79.
Fletcher D. Standardized Testing. Friday, Dec. 11, 2009 [Електронний ресурс] / D. Fletcher. – Режим доступу:https://www.time.com/.../0,8599,194701.
Freemen F. N. Mental Tests. Their History, Principles and Applications / F. N. Freemen. – Boston, New York,Chicago, Dallas, San Francisco, 1926. – 491 p.
Greene Ch. E. New Type Tests: [Monograph] / Ch. E. Greene . – Number Three. – Denver, Colorado, 1926. – 35 p.
Hall E. The History of Standardized Test [Електронний ресурс] / Hall E. – Режим доступу: https://www.ehow.com›Education.
Lemmon V. W. The Relation of Reaction Time to Measure of Intelligence, Memory and Learning / V. W.Lemmon // Archives of Psychology. – № 94. – New York, 1927. – 38 p.
Mathews J. Just Whose Idea Was All This Testing? [Електронний ресурс] / Mathews J. – Режим доступу:https:// www.washingtonpost.com >Education.
Mays W. A Philosophic Critique of Intelligence Tests / W. Mays // Educational Theory. – 1966. – Vol.16. –№ 4. – P. 318-332.
Miller J. F. Objective Tests in High School Subjects / J. F. Miller. – Norman, Oklahoma, 1926. – 168 p.
Pressey S. L. Psychology and the New Education / S. L. Pressey, F. P. Robinson. – New York, London, 1944. –654 p.
Russell Ch. Classroom Tests. A Handbook on the Construction and Uses of Non-Standard Tests for Classroom teacher / Ch. Russell. – Boston, New York, Chicago, London, Atlanta, Dallas, Columbus, San Francisco, 1926. – 346 p.
Shiken. JALT Testing and Evaluation // SIG Newsletter. – Vol. 10. – No. 1.–.Mar. 2006. – P. 8-16. [Електронний ресурс] / Shiken. – Режим доступу: https://www. p://jalt.org/test/edw_1.htm.
Snedden D. S. A Study in Disguised Intelligence Tests (Interview Form) / D. S. Snedden // Teacher’s College, Columbia University, Contributions to Education. – № 291. – New York, 1927. – 48 p.
Symonds P. M. Measurement in Secondary Education / P. M. Symonds. – New York: The Macmillan Company, 1928. – 588 p.
Pressey S. L. Psychology and New Education / S. L. Pressey, F. P. Robinson. – New York, London, 1944. – 654 p.
The History of Standardized Test [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ehow.com/about 5392902_history-standardized-test.html#ixzz24FA73Rli.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Це журнал із відкритим доступом, що означає, що весь вміст є у вільному доступі користувачеві або його установі безкоштовно. Користувачам дозволяється читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати або посилатись на повні тексти статей, або використовувати їх у будь-яких інших законних цілях, не вимагаючи попереднього дозволу видавця чи автора. Це відповідає визначенню BOAI щодо відкритого доступу.